مفهوم و دامنۀ توسعۀ خارجی شرکت‌های تجاری

مهدی حقیقت جو؛ ابراهیم رهبری

دوره 23، شماره 9 ، آبان 1395، ، صفحه 134-160

https://doi.org/10.22067/le.v23i10.58391

چکیده
  راهکارها و تدابیر ارتقاء دامنۀ اقتدار بازرگانی واحدهای تجاری، متعدد و متنوع هستند. در این بین، راهبرد توسعۀ خارجی شرکت‌های تجاری در زمرۀ مهم‌ترین راهکارهای گسترش ظرفیت تولید و افزایش سهم بازاری واحدهای تجاری تلقی می‌گردد. با این حال، برخورداری از مفهومی مبهم و دامنه‌ای ناشناخته، تشخیص مصادیق آن را دشوار خواهد نمود. اهمیت این دشواری ...  بیشتر